luni, 26 octombrie 2009

Chestii cu care imi pierd timpul

Da, normal ca nu am castigat biletele de avion. Se pare ca tuturor ni se intampla cate ceva cand zburam (la propriu... sau la figurat)
Pe scurt, inca nu m-am lasat de concursuri. Si mi se pare normal sa particip la cele care ma provoaca spiritual si mental. Cel din seara asta m-a pus in situatia de a gandi ce sa fac cu timpul ramas liber in urma parasirii minunatei activitati de spalat de vase.... (nu ca as spala foarte multe, ca fac bube pe mine). Sa va iluminez si pe voi, ca eu am zis EVRICAAAA (nu ma judecati, gandesc si scriu romaneste):
"Desi spalatul vaselor e o actvitate de familie (unul spala, altul limpezeste, altul le sterge iar ultimul le sparge), timpul castigat in lipsa acestei indeletniciri l-as folosi pentru a invata ceva nou (nu neaparat util). Exemplu: sa sculptez in gheata, sa fac picturi murale (sa "repar" ce deseneaza copila mea cea mica), sa prepar mancaruri din bucataria rwandeza, (nu, n-am fost niciodata in Africa...), sa tricotez manusi cu un deget, sa fac un curs online de chiromantie sau sa fac oale de lut."
Voi ce raspuns ati da? Si ca sa fie tema si mai usoara, va rog sa va ganditi la orice timp ramas liber in urma abandonului vreunei activitati plictisitoare...(curatenie in camera, scris teme, planuri, intocmit portofolii de prezentare neaparat necesare intr-o sedinta sau altele de genul acesta).

2 comentarii:

Andreea Lăcătuş spunea...

Hey bine ca ai scris!

Pai ce as face:
As invata sa stau in cap, si alte asemenea indeletniciri.
As incepe grelele exercitii de scriere, si as gasi, desigur, si ceva chestii inutile de facut, pentru a inlocui o inutilitate cu o alta. Ca asa e-n tenis :D

Andreea Lăcătuş spunea...

oanaaaaa mai scrie si tu ceva!!!!!!!!!!!!!