sâmbătă, 2 august 2008

pentru un concurs

Dragilor, m-am hotarât să particip la cel mai greu concurs la care se poate înscrie un om de muzică: trebuie să aleg muzica ce-mi place... la "Concurs Web.TheBlog.Ro îţi scoate vecinii in stradă"
Concep aşadar un play-list, conştientă fiind că o să îmi bat capul să aleg doar 15 melodii (deşi în pagian concursului scrie 5..10 piese) care îmi gâdilă plăcut urechea. Nu le voi numerota ca să nu înţeleagă careva ca e un top al preferinţelor mele.
- Smokie - Living next door to Alice
- ABBA -The winner takes it al
- Barry White - You are the first, the last, my everything
- Bob Marley - No woman no cry
- BZN - blue eyes
- Frank Sinatra - My Way
- Mariah Carey - My All
- Queen - Bohemian Rhapsody
- Beatles - All My Loving
- Andrea Bocelli & Sarah Brightmann - Time to say goodbye
- Ben E King - Stand by me
- Boris Gardiner - I Wanna Wake Up With You
- Cutting Crew - I just died in your arms
- EMERSON, LAKE & PALMER - C'est La Vie
- Guns'n Roses - Knocking the heaven doors

Vreau sa vad care sunt preferintele voastre..., deci mergeti la http://web.theblog.ro/concurs-web-the-blog-logitech-vecinii-in-strada

Niciun comentariu: